duminică, 16 mai 2010

Numarul doi

Urasc numarul 2 (doi) ... este cel mai inutil numar, enervant :) , este primul numar dupa numarul 1 (unu) , vedeti, daca ii dam haine noi suna altfel, frustrant este cand esti pe locul 2, sti ce, mai aveam putin si castigam ... dar nu , am ajuns pe locul 2 . Numarul 2 reprezinta primul pas catre o echipa (shit) trebuie sa ii explici si celuilalt de ce, cum si unde , cand etc ! Am auzit spunand, "unde-s doi puterea creste", ( nu stiu cine a spus asta,este o hora a noastra parca ... ) dar uitam ca unde-s 2 trebuie sa si imparti ... :) , nu sunt un egoist ( stiu ca atunci cand spun asta risc sa devin si ipocrit, dar este blogul meu, imi permit, pot si ma tine sa fac asta ) dar vreau mai mult de 2 ... de aici am plecat, de la faptul ca nu imi place numarul 2, si din discutie sunt absolut convins ca nimeni nu s-a gandit ca as prefera mai mult de 2 ... deci pentru cei care au reusit sa citeasca pana aici aberatiile mele ... le spun NU SUNT UN EGOIST :) acum cred ca am evitat ipocrizia si incep sa devin un baiat de treaba ! :) Multumesc !
Numarul 2 este cel mai fraier numar, este tot timpul eclipsat de toate celelalte numere,este singurul numar care este mai mare decat un singur numar :)))) daca puteti sa va imaginati ce este in capul lui ... La fotbal numarul 2 este primul numar dupa numarul portarului, daca a-ti jucat fotbal cand erati mici, cel mai fraier trebuia sa stea in poarta, dupa care ghici ce, urmeaza numarul 2 Ha ha ha ... nici portar dar nici jucator :) ... cunoasteti un jucator de fotbal renumit care a avut numarul 2 ... eu nu !
Dualitate,intelegere,armonie,copletare,echilibru... cati termeni abstracti, si daca stau bine sa ma gandesc ( nu prea ma duce capul sa fac asta, dar imi place si mie sa ma prostesc uneori ) toti acesti termeni au legatura cu numarul doi, sau mai bine zis nu ar fi existat daca nu aparea niciodata numarul 2 .
Acum ca mi-am spus oful si am explicat cat de mult iubesc numarul doi, am o intrebare :
Cine vrea sa fie numarul doi ?

Adio !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu